Jag är jävligt nöjd

Jag är utom mig och helt jävla överväldigad!
De senaste dagarna har fan bara flutit på så jävla bra. Förutom att jag kommer vara utarbetad och gått in i väggen ett dussin (12) gånger innan jag är 20, så är det jävligt bra.

I torsdags fick jag jobberbjudande av Stefan att hjälpa Zandra i receptionen. Där har jag nu jobbat både i fredags och idag samt imorgon. Dessutom har jag jobbat på Ica och ikväll ringde det från Netto och ville att jag skulle komma på intervju ang teamledartjänsten.

Så jävla BRA! Jag älskar mitt liv och jag hade aldrig velat byta med någon. Ja, jag älskar mig själv också, men det har jag i för sig alltid gjort fastän jag inte trott det själv.

Mitt enda problem just nu är att filmen jag såg/ser är jävligt kass, det är min enda motgång denna stund.

Kan jag gå ner 5 kg så hade jag varit ännu mer nöjd, by the way. ("By the way", erik, är det något du säger ofta nu för tiden?)

Kommentarer
Postat av: Erik

ojojoj en hard working kvinna!

Oo ja, jag och Patty säger BTW (med förkortning) hela tiden!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback