Dramatisk natt med polisstyrkan

Detta är fan deppigt! Katrin och Alex. Hoppas verkligen bara att de separerat.
Jag har inget liv, jag vet. Men låt mig ha mina intressen.

Igår, för övrigt, hände det grejer! Efter Emil Jensen (som jag inte fick se förresten för att det var "fullsatt", så vi gick till 60-talstältet istället) så gick vi hem. Jonas gick och la sig, jag satte mig och njöt och såg en film med Sean Connery. Plötsligt hör jag massa ljud och smällar. Jag går in till Jonas för att jag, konstigt nog, var helsäker på att han ströp sig själv. Det var bara en tanke som slog mig att "exakt så här låter det när Jonas stryper sig".
Jag sprang in i sovrummet men hittade honom ligga och sova som ett litet gossebarn:



Jag tittade ut genom fönstret istället och såg en kille gå och sparka på alla bilarna längs hela gatan och välte cyklar och... ja, allt!
Som den heroiska kvinna jag är, skriker jag åt Jonas att ta på sig kläderna för "det är en kriminell utanför vårt hus".
Sen springer jag ut! Men han hade redan försvunnit. Jag skulle precis ringa polisen när jag -såklart- möter grannen som aldrig sover, han hade redan ringt. Jag har aldrig i hela mitt liv fått ringa 112, inte ens 90 000.

Men vi sluter upp och går på jakt efter förövaren. Till sist kommer polisen, och vem tror ni tar äran åt sig..? Grannjäveln. "Det var jag som ringde... han gick ....".

Fan ta honom.

Kommentarer
Postat av: The Hag

Finner inga ord. Är det dom som tittar på tv hela tiden? Dom missade säkert allt, tvn var ju på.

Postat av: Erik

Du är allt en lagens man!

2008-08-24 @ 21:37:20
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback