Ibland märks ...

Ibland märks det att jag inte är en sann malmöbo. Jag har t ex varit på malmöfestivalen alla dagar hittills. Det gör man inte om man riktigt bor här. Man ska bara tycka att den är jobbig.
Men anledningarna till att jag varit där är så klart musiken (och alla stånden! *fnizzZ*

I fredags: Soko och en aning Billie

Lördags: Alice in Videoland (men var mest där för att dricka mig full)

Söndags: Moto Boy - som fan bara blir bättre och snyggare!

Måndags: Miss Li - andra gången i sommar jag ser henne. Tror nog hon var bättre under Lars Winnerbäck-konserten.

Idag: Moneybrother - jävligt het

Imorgon blir det Emil Jensen och torsdag Flogging Molly. Fredag Familjen! Yeah!

Min ekonomi är skit, förresten. Jag har redan lånat av mig själv och nu behöver jag låna till lånet.





Just det! Vem ser ni i bakgrunden på denna diskret tagna bild?!

Kommentarer
Postat av: The Hag

Allvarligt talat, vem är det? Moto? (uttalas spanskt) fast det är lite likt jepsson, för ett par kilo sedan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback