Dag fylld med aktiviteter

Helt utan varning började min näsa rinna. Jag kände det inte förrän det var vid läppen. Äckligt värre.

Dagar som dessa gör mig gott, jag mår som bäst när jag har saker att göra.

1) Sov hyfsat länge, vaknade runt 9.00 då jag åt frukost och såg reprisen av Våra bästa år.

2) Planerat lite inför studenten, gjort gästlista osv.

3) Städa hela lägenheten och förbereda inför Jonas arbetskamratsfest.

4) Plugga

5) Gå en runda

6) Baka

Självklart  även äta min underbara sallad som jag gjorde igår. Honungsmarinerade valnötter i sallad, så jävla gott!

Köpte en underbar gul-svart-prickig kjol igår som jag ser smal ut i. Den ska jag ha på lördag då Anna fyller 22 (eller 23?). Jag fick bjuda in mig själv, men det gick lika bra!

Matteprov imorgon... Det är ödet att jag ska lyckas få G i Matte C. Så många chanser kan inte och tecken kan omöjligt vara fel.

Nu kallar min aktivitetsfulla dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback