Rastlösa dagar

Varför stressa?
Jag ska hem till mamma idag, men går fortfarande i pyjamas. Jag har borstat tänderna dock.
Men hela dagen har jag haft en irriterande prestationsångestkänsla. Men det är helt onödigt - skolan är över. INga fler lektioner eller arbeten som ska in, enda anledningen för att jag ska visas i skolan igen är för att:

- betala balen
- fixa student-efterfest-biljetter
- lämna tillbaka böcker
- ta studenten

Hur jävla najs är inte det?
Men jag lär klättra på väggarna till den 24e då det är Barcelonaresan. Ska se till att få jobba lite, annars är det fedeångest på g.

Förresten tror jag att jag har lyckats lista ut vad jag vill göra här i livet. Jag älskar ju att skriva och därför har jag bestämt mig (till 99 %) att läsa till journalist.
Vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha det bra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback