Sleepless in Bara

För helvete, hela jävla meddelandet raderades! Nu blev inledningen ännu värre än den var från början då den var "jag kan inte sova och det är inte kul närman ska upp kl 6.00".

Skit samma, i korta drag...
Jag har bokat fel och bokat in mig och päron 5 dagar på ett hostel där en natt kostar 450 kr/kvinna när jag trodde det var för ett rum. Yeah, that's backpacking.

Jag kommer sakna Zandra och svenne mest av alla på jobb, dom är goa, dom. Svenne kallade Män som hatar kvinnor-triologin för "kärringaromaner". Snällt, när en vilsen 17-årig pojk just berättat att han läste till halv 5 på morgonen för den var så bra.

Här ska jag och päron bo JÄTTEBILLIGT (ps.det är inte min bild) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback